Zaznacz stronę

Jako kurier Glovo po zakończonej współpracy musisz rozliczyć się z firmą, aby na Twoim koncie nie zalegały środki, które nie należą do Ciebie. Chodzi tutaj o płatności gotówkowe – aplikacja decyduje o tym, jak w trakcie pracy w Glovo możesz wykorzystać gotówkę oraz w jaki sposób spłacić saldo już po zakończeniu pracy w Glovo. Do uregulowania salda konieczny jest identyfikator kuriera – zobacz, gdzie go znaleźć i kiedy wykorzystać.

Czym jest identyfikator kuriera Glovo i gdzie go znaleźć?

Identyfikator kuriera Glovo to unikalny kod przypisany do danego konta, dzięki któremu spłacisz saldo gotówki na przeznaczonej do tego stronie internetowej. Każdy kurier Glovo ma więc swój indywidualny kod. Gdzie go znaleźć? 

Wystarczy, że otworzysz aplikację, przejdziesz do zakładki Profil, a następnie wejdziesz w zakładkę Ustawienia (tuż pod Twoją nazwą). Identyfikator wpłaty gotówkowej znajduje się na drugiej pozycji, czyli zaraz pod danymi kontaktowymi (numerem telefonu i e-mailem). Możesz go łatwo skopiować i wkleić w odpowiednie pole, w celu spłacenia salda – jeśli chcesz wiedzieć więcej, czytaj dalej.

profil w aplikacji kuriera Glovo

Na czym polega saldo gotówki?

Robiąc zakupy w aplikacji Glovo, klienci mogą wybrać opcję płatności gotówką. Pieniądze te trafiają do rąk kuriera, jednak są własnością firmy. W tej sytuacji konieczne jest wybranie jednego z dwóch sposobów na operowanie gotówką, jakie daje Glovo. 

  1. Gotówką możesz opłacić kolejne zakupy – szczegółowe informacje znajdziesz w aplikacji Glovo.
  2. Część tej gotówki możesz otrzymać jako zaliczkę na poczet wygenerowanych zarobków w Glovo.

Musisz wiedzieć także, że Glovo zawsze zostawia Ci minimum 70 zł na poczet zakupów w kolejnym dniu, tak abyś nie musiał opłacać ich za swoje pieniądze. Jest to też przydatne w sytuacji, kiedy musisz wydać resztę klientowi, który płaci gotówką.

indywidualny identyfikator kuriera w aplikacji

Jak uregulować saldo gotówki w Glovo?

Jeśli skończyłeś pracę w Glovo, a pieniądze, które w dalszym ciągu należą do firmy, pozostały w Twoim portfelu, musisz koniecznie rozliczyć się z aplikacją i uregulować saldo gotówki. 

Zrobisz to, korzystając z następującego linku: https://glovocash.pl – w tym miejscu musisz wpisać wartość salda oraz swoje dane: imię, nazwisko, e-mail oraz identyfikator kuriera. Jeśli tuż po wykonaniu transakcji zauważysz na swoim koncie automatyczne pomniejszenie salda gotówkowego, oznacza to, że operacja się powiodła. 

Saldo gotówki w Glovo możesz uregulować także poprzez pracę w aplikacji, ta opcja nie jest jednak możliwa, jeśli masz zablokowane konto.

Co, jeśli nie spłacę salda?

W przypadku zaniechania uregulowania salda gotówki Glovo może podjąć odpowiednie kroki prawne, w celu odzyskania swojego mienia. 

Podsumowanie

Jako kurier Glovo na pewno będziesz miał sytuacje, w których klient będzie płacił za swoje zamówienie gotówką. Co wtedy powinieneś z nią zrobić, skoro jest to własność firmy?

Aplikacja Glovo daje dwie możliwości wykorzystania tych pieniędzy: gotówkę możesz wykorzystać w trakcie kolejnych zakupów lub też otrzymać ją jako zaliczkę na poczet Twoich zarobków. Niemniej, jeśli postanowiłeś zakończyć współpracę z aplikacją, pieniądze te nie mogą zostać w Twoim portfelu! Po zakończonej pracy musisz rozliczyć swoje saldo gotówki, wchodząc na przeznaczoną do tego stronę, w której musisz podać swoje dane, w tym m.in. identyfikator kuriera. Gdzie znaleźć ten identyfikator? W aplikacji Glovo: w zakładce Profil, a następnie w zakładce Ustawienia.

W przypadku niespłacenia salda gotówki aplikacja Glovo może podjąć odpowiednie kroki prawne, gdyż bezprawnie przetrzymujesz należność firmy.