Aplikacje kurierskie zyskały w ostatnich latach ogromną popularność. Wiele osób przekonało się do aplikacji umożliwiających wygodne i szybkie zamawianie jedzenia oraz zakupów. Proste zasady i elastyczne godziny pracy sprawiły także, że wiele osób zdecydowało się na pracę w tego rodzaju firmach. Na czym polega praca w takich aplikacjach? Jak kurierzy i zamawiający mogą się kontaktować z taką firmą? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.
Co to jest Glovo?
Glovo, podobnie jak inne znane aplikacje typu Bolt Food czy Uber Eats służy do szybkiego zamawiania jedzenia z restauracji, czy zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu. Szybka realizacja zamówień nie byłaby możliwa bez kurierów, którzy starają się o to, aby sprawnie dostarczyć zamówienie pod adres wskazany przez klienta. Większość z nich współpracuje z partnerem Glovo, takim jak Flow Apps, który odpowiada za pośrednictwo między Glovo a kurierem w kwestiach rozliczeń. Aby rozpocząć pracę, wystarczy szybka rejestracja i pobranie aplikacji Glovo Courier (a od marca 2025 Glovo Rider). Dla wielu osób bardzo korzystnym rozwiązaniem jest jednoczesna praca w kilku aplikacjach tego typu. Zaletą takiej pracy są elastyczne godziny wykonywania zleceń i możliwość korzystania z dowolnego pojazdu.
Niestety w zdarzają się problemy z realizacją zamówienia i w takich przypadkach konieczny jest kontakt z supportem Glovo, aby uzyskać pomoc lub nawet anulować zamówienie.
Jak kurierzy mogą skontaktować się z Glovo?
Kurierzy pracujący z Glovo w razie potrzeby mogą skontaktować się z działem obsługi z poziomu aplikacji Glovo dla kurierów. Wystarczy spośród dostępnych sekcji wybrać „Kontakt z obsługą”, a następnie zaznaczyć temat, który Cię interesuje i opisać dokładnie swój problem. W ten sposób możesz łatwo skontaktować się z obsługą i uzyskać pomoc w takim zakresie jak problemy z działaniem aplikacji, niespodziewane wypadki czy zmiany dotyczące bieżącego zamówienia. Taka forma pomocy dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Dostawcy pracujący w aplikacjach takich jak Glovo mogą skorzystać również z innych form pomocy. Rzetelne wsparcie gwarantuje partner rozliczeniowy Flow Apps. Jako kurier znajdziesz tutaj profesjonalną pomoc w zakresie rozliczeń i wszelkich formalności związanych z pracą. Z takim partnerem możesz skontaktować się, korzystając z infolinii lub formularza kontaktowego. Dostępny jest także kontakt mailowy. Dzięki partnerowi możliwe jest skupienie się na pracy, co przekłada się na większe zarobki w Glovo! Uciążliwymi formalnościami zajmie się Flow Apps.
Niektórzy kurierzy mogą także uzyskać pomoc, udając się do jednego z biur stacjonarnych. Obecnie punkty takie dostępne są w Łodzi, Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Jest to równie wygodna forma kontaktu, która pozwala na szybkie uzyskanie pomocy na miejscu.

Jak wygląda kontakt z Glovo dla użytkowników?
Równie ważna co kontakt z dostawcami, jest także łatwo dostępna pomoc dla pozostałych użytkowników aplikacji. Wiele osób w razie problemów z zamówieniem oczekuje szybkiego uzyskania odpowiedzi i pomocy.
Jedną z możliwości kontaktu z działem obsługi klienta w Glovo jest kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie lub w aplikacji Glovo. Wystarczy kliknąć przycisk „Pomoc” w prawym górnym rogu aplikacji i wybrać jedną z pasujących kategorii.
Po wejściu do zakładki Pomoc do wyboru będą następujące opcje:
- Pomoc dotycząca zamówienia
- Sprawa niezwiązana z zamówieniem

Jeśli chcesz skontaktować się z Glovo w sprawie aktualnego lub już dostarczonego zamówienia, wybierz pierwszą opcję. Zgłoszenie do Glovo możesz przesłać w jednej z poniższych kategorii:
- Zła jakość lub stan produktu
- Problem z dostawą podczas realizacji zamówienia
- W zamówieniu brakowało produktów lub zawierało ono inne produkty
- Podczas realizacji zamówienia wystąpił problem z kurierem
- Podczas realizacji zamówienia wystąpił problem z płatnością
Sprawy niezwiązane z zamówieniem to m.in:
- Szczegóły konta
- Weryfikacja tożsamości
- Biuletyn Glovo
- Obszar i godziny pracy oraz opcje płatności
W zależności od wybranej przez nas opcji pojawi się odpowiednia forma kontaktu. W przypadku problemów z jakością produktu zostaniemy poproszeni o wskazanie konkretnych pozycji, do których mamy uwagi lub wątpliwości.
Jeśli wybierzemy opcję związaną z problemami z dostawą, czyli np. „Zamówienie w ogóle do mnie nie dotarło” lub problem z kurierem, np. „Nieuprzejme lub lekceważące zachowanie”, zostaniemy od razu przekierowani do czatu z konsultantem Glovo.

Czat z obsługą działa sprawnie i zazwyczaj w krótkim czasie otrzymujemy odpowiedź na naszą wiadomość.
Pamiętaj, aby posiadać w aplikacji aktualne informacje kontaktowe, w innym przypadku wiadomość od konsultanta Glovo dotycząca innych problemów może zostać wysłana na nieaktualnego maila. W aplikacji, w zakładce „Konto” masz możliwość sprawdzenia aktualnych danych. Po każdej zmianie numeru telefonu czy adresu mailowego powinieneś otrzymać prośbę o potwierdzenie zmiany. Przez wzgląd na bardzo dużą liczbę zamówień, Glovo obecnie nie oferuje pomocy dla użytkowników poprzez połączenia telefoniczne.
Jako klient możesz skontaktować się bezpośrednio z kurierem obsługującym Twoje zamówienie. Jego numer telefonu jest udostępniany, po złożeniu zamówienia. W trosce o komfort i bezpieczeństwo, zarówno numer telefonu kuriera jak i zamawiającego jest maskowany. Kontakt telefoniczny z dostawcą to spore ułatwienie w sytuacji, gdy składasz dużą liczbę zamówień lub chcesz dokonać nagłych zmian w swoim zamówieniu.

Kontakt z Glovo
Twórcy dynamicznie rozwijających się aplikacji, takich jak Glovo dokładają sporych starań o to, aby umożliwiały one klientom łatwe składanie zamówień i szybki kontakt z obsługą. Zarówno kurierzy jak i użytkownicy mają do dyspozycji wiele różnych sposobów na skontaktowanie się z działem obsługi. Odpowiedzi na wszelkie pytania można uzyskać za pomocą aplikacji, poprzez kontakt mailowy lub osobiste odwiedzenie stacjonarnego punktu. Jeśli korzystasz z usług partnera flotowego, do dyspozycji masz także zazwyczaj kontakt telefoniczny lub formularz kontaktowy.