Na czym polega saldo gotówki w Glovo?
W trakcie współpracy z aplikacją Glovo, jako jeden ze sposobów płatności przez klienta jest gotówka, którą klienci płacą za zakupy.
Dana gotówka w trakcie pracy całkowicie należy do Glovo i to aplikacja decyduje, w jaki sposób mamy się z nią obchodzić.
Może ona zostać wykorzystana na 2 sposoby:
- Możesz nią zapłacić za kolejne zakupy. W aplikacji dostaniesz jasne i klarowne informacje o sposobie zapłaty za każde zamówienie.
- Możesz otrzymać część tej gotówki jako zaliczka na poczet Twoich wygenerowanych zarobków w aplikacji, co pozwoli Ci utrzymać stabilność finansową.
Glovo zawsze, gdy prosi Cię o wypłatę zaliczki, zostawia Ci minimum 70 zł na poczet następnego dnia i możliwej transakcji gotówkowej.
W dalszym ciągu są to pieniądze, które powinny trafić do Glovo oraz są własnością aplikacji.
Jeżeli skończyłeś pracę w Glovo, pieniądze, które aplikacja zostawiła na Twoim koncie w postaci salda gotówkowego powinny zostać zwrócone jak najszybciej do Glovo!
Chcesz pracować jako dostawca Glovo?
Jak uregulować saldo?
- Należność można uregulować, używając następującego linku: https://glovocash.pl/
- Potwierdzeniem transakcji, będzie automatyczne pomniejszenie salda gotówkowego w aplikacji Glover.
- Więcej informacji na oficjalnej stronie Glovo https://delivery.glovoapp.com/pl/faq/glovo-dotpay
- Identyfikator Glovo oraz kwotę, możesz otrzymać od nas, lub znajdziesz je w naszym mailu.
Czy mogę spłacić je w inny sposób?
Tak, poprzez pracę w aplikacji. Jeśli jednak masz zablokowane konto, pozostaje Ci jedynie wpłata przez link.
Co jeśli nie spłacę salda?
W takim przypadku Glovo może podjąć odpowiednie kroki prawne, aby odzyskać swoje mienie.