Aplikacje kurierskie zyskały w ostatnich latach ogromną popularność. Wiele osób przekonało się do aplikacji umożliwiających wygodne i szybkie zamawianie jedzenia oraz zakupów. Proste zasady i elastyczne godziny pracy sprawiły także, że wiele osób zdecydowało się na pracę w tego rodzaju firmach. Na czym polega praca w takich aplikacjach? Jak kurierzy i zamawiający mogą się kontaktować z taką firmą? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.
Co to jest Glovo?
Glovo, podobnie jak inne znane aplikacje typu Bolt Food czy Stuart służy do szybkiego zamawiania ciepłego jedzenia z restauracji, czy zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu. Nic więc dziwnego, że cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w dużych miastach. Aby korzystać z usług Glovo, wystarczy pobrać aplikację o tej samej nazwie i założyć konto.
Szybka realizacja zamówień nie byłaby możliwa bez kurierów, którzy starają się o to, aby sprawnie dostarczyć zamówienie pod adres wskazany przez klienta. Oni również w łatwy sposób mogą rozpocząć swoją współpracę z partnerem Glovo. Wystarczy szybka rejestracja i pobranie aplikacji Glovo Courier. Dla wielu osób bardzo korzystnym rozwiązaniem jest jednoczesna praca w kilku aplikacjach tego typu. Zaletą takiej pracy są elastyczne godziny wykonywania zleceń i możliwość korzystania z dowolnego pojazdu.
Jak kurierzy mogą skontaktować się z Glovo?
Kurierzy pracujący z Glovo w razie potrzeby mogą skontaktować się z działem obsługi z poziomu aplikacji Glovo Couriers. Wystarczy spośród dostępnych sekcji wybrać „Kontakt z obsługą”, a następnie zaznaczyć temat, który Cię interesuje i opisać dokładnie swój problem. W ten sposób możesz łatwo skontaktować się z obsługą i uzyskać pomoc w takim zakresie jak problemy z działaniem aplikacji, niespodziewane wypadki czy zmiany dotyczące bieżącego zamówienia. Taka forma pomocy dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Dostawcy pracujący w aplikacjach takich jak Glovo mogą skorzystać również z innych form pomocy. Rzetelne wsparcie gwarantuje partner rozliczeniowy Flow Apps. Jako kurier znajdziesz tutaj profesjonalną pomoc w zakresie rozliczeń i wszelkich formalności związanych z pracą. Z takim partnerem możesz skontaktować się, korzystając z infolinii lub formularza kontaktowego. Dostępny jest także kontakt mailowy. Dzięki partnerowi możliwe jest skupienie się na pracy, co przekłada się na większe zarobki w Glovo! Uciążliwymi formalnościami zajmie się Flow Apps.
Niektórzy kurierzy mogą także uzyskać pomoc, udając się do jednego z biur stacjonarnych. Obecnie punkty takie dostępne są w Łodzi, Krakowie i Warszawie. Jest to równie wygodna i prosta forma kontaktu, która pozwala na szybkie uzyskanie pomocy.
Jak wygląda kontakt z Glovo dla użytkowników?
Równie ważna co kontakt z dostawcami, jest także łatwo dostępna pomoc dla pozostałych użytkowników aplikacji. Wiele osób w razie problemów z zamówieniem oczekuje szybkiego uzyskania odpowiedzi i pomocy.
Jedną z możliwości kontaktu z działem obsługi klienta w Glovo jest kontakt drogą mailową. Wystarczy wysłać wiadomość z zapytaniem na podany adres poczty elektronicznej. Oprócz kontaktu mailowego klienci mają także inne możliwości uzyskania pomocy, jedną z nich jest kontakt z obsługą za pomocą szybkiego czatu.
Pamiętaj, posiadać w aplikacji aktualne informacje kontaktowe, w innym przypadku wiadomość od konsultanta Glovo może zostać wysłana na nieaktualnego maila. Po każdej zmianie numeru telefonu czy adresu mailowego powinieneś otrzymać odpowiednie powiadomienie. Przez wzgląd na bardzo dużą liczbę zamówień, Glovo obecnie nie oferuje pomocy dla użytkowników poprzez połączenia telefoniczne.
Jako klient możesz skontaktować się bezpośrednio z kurierem obsługującym Twoje zamówienie. Jego numer telefonu jest udostępniany, po złożeniu zamówienia. W trosce o komfort i bezpieczeństwo, zarówno numer telefonu kuriera jak i zamawiającego jest maskowany. Kontakt telefoniczny z dostawcą to spore ułatwienie w sytuacji, gdy składasz dużą liczbę zamówień lub chcesz dokonać nagłych zmian w swoim zamówieniu. Wiele spraw możesz także załatwić, odnajdując w aplikacji sekcję „Pomoc”. Dzięki niej możesz skontaktować się z obsługą na przykład w przypadku otrzymania nieprawidłowego lub uszkodzonego zamówienia oraz prośby o zwrot pieniędzy.
Kontakt z Glovo
Twórcy dynamicznie rozwijających się aplikacji, takich jak Glovo dokładają sporych starań o to, aby umożliwiały one klientom łatwe składanie zamówień i szybki kontakt z obsługą. Zarówno kurierzy jak i użytkownicy mają do dyspozycji wiele różnych sposobów na skontaktowanie się z działem obsługi. Odpowiedzi na wszelkie pytania można uzyskać za pomocą aplikacji, poprzez kontakt mailowy lub osobiste odwiedzenie stacjonarnego punktu. Jeśli korzystasz z usług partnera flotowego, do dyspozycji masz także zazwyczaj kontakt telefoniczny lub formularz kontaktowy.