Aby zapewnić płynność współpracy i terminowe otrzymywanie przelewów za świadczone usługi, istotne jest spełnienie określonych warunków. Poniżej przedstawiamy kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci w pełni przygotować się do otrzymania wynagrodzenia:
1. Uzupełnienie profilu
Upewnij się, że Twój profil w naszym systemie jest całkowicie uzupełniony wraz z numerem konta bankowego! Kompletny profil jest podstawą do podpisania umowy i otrzymania przelewu!
2. Podpisanie umów
Wszystkie niezbędne umowy pomiędzy Tobą a naszą firmą muszą być podpisane przed rozpoczęciem pracy. Jeśli tego nie zrobisz, otrzymanie przelewu nie będzie możliwe!
3. Wydanie pozwolenia na pracę dla obcokrajowców
Jeśli jesteś obcokrajowcem, konieczne jest posiadanie aktualnego pozwolenia na pracę lub oświadczenia o powierzeniu pracy. Dla obywateli Ukrainy proces jest prostszy jednak również wymaga formalności z naszej strony. Jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej możesz pracować bez pozwolenia.
4. Otrzymanie rozliczenia od aplikacji
Aby proces wypłaty przebiegał sprawnie, konieczne jest otrzymanie i zweryfikowanie rozliczenia od aplikacji, z której korzystasz. Jeśli w rozliczenia brak jest Twoich danych, nie będziemy mogli wysłać Ci pieniędzy!
Jeśli spełniłeś wszystkie wymienione warunki, a mimo to nie otrzymałeś przelewu w oczekiwanym terminie, niezwłocznie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc. W takiej sytuacji możesz napisać do naszego działu wsparcia poprzez system helpdesk, mailowo lub telefonicznie. Nasi specjaliści sprawdzą stan Twojej sprawy i podejmą niezbędne działania, aby szybko rozwiązać problem.×